Meta wprowadza abonament na gry VR

Koncern Meta, właściciel Facebooka, uruchamia usługę dostępu do gier w wirtualnej rzeczywistości w cenie 7,99 dolarów miesięcznie.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Meta wprowadza abonament na gry VR

Meta chce monetyzować segment VR, wprowadzając usługę gamingowej subskrypcji wirtualnej rzeczywistości Meta Quest+. W ramach abonamentu, płacący użytkownicy otrzymają dostęp do dwóch nowych gier w technologii VR miesięcznie. Pierwszy miesiąc próbny, do końca lipca 2023, kosztuje promocyjnie 1 dolara, potem 7,99 dol. miesięcznie lub 59,99 dol. rocznie.

Subskrypcja jest kompatybilna z zestawami słuchawkowymi Quest 2, Quest Pro i zapowiadanym  Quest 3.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/threads-meta-threads-project-92-konkurencja-twitter-facebook-jak-dziala ##

Gry w Meta Quest+ są dostępne, dopóki użytkownik ma aktywną subskrypcję.

VR Mety generuje straty

W ciągu pierwszych trzech miesięcy roku Meta odnotowała stratę w wysokości 4 mld dolarów w swoim segmencie VR. Dział Reality Labs, który produkuje zestawy słuchawkowe VR i inne produkty, odnotował stratę netto w wysokości 4 mld dol. Meta odnotowała w raportowanym okresie zysk w wysokości 5,7 mld dol., przekraczając oczekiwania rynku.

Meta w obszarze VR musi mierzyć się z silną konkurencją m.in. giganta technologicznego Apple, który zaprezentował w tym miesiącu swój zestaw słuchawkowy rzeczywistości mieszanej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?