'Metrowe skoki po nagrody '

6 czerwca pod hasłem "METROowe Skoki po nagrody" startuje niecodzienna, SMSowa zabawa w ogólnopolskim wydaniu dziennika "Metro"

masz
masz
Udostępnij artykuł:

"Zabawę "Metrowe skoki po nagrody" przygotowaliśmy wspólnie z One-2-One z myślą o naszych czytelnikach. Jest to wyjątkowe przedsięwzięcie wśród dzienników bezpłatnych i wierzymy, że nowatorska formuła zabawy odpowiada formule naszej gazety. Mamy nadzieję, że wszyscy będziemy się dobrze bawić." - powiedziała Joanna Parczyńska, dyrektor pionu prasy bezpłatnej Agory.

Zabawa "METROowe Skoki po nagrody" potrwa do 24 czerwca. Aby wziąć w niej udział należy wysłać SMS o treści METRO pod numer 71007 (koszt 1 zł netto, 1,22 zł z VAT), a następnie odgadnąć pięcio lub sześcioliterowe hasło wysyłając swoje propozycje. One-2-One przygotowało specjalny mechanizm podpowiadający układ i kolejność liter.

Odgadnięcie hasła dnia daje czytelnikowi "Metra" jedną szansę w losowaniu nagrody dnia, można ją zwiększyć bawiąc się dalej i zgadując kolejne hasła przypisane do loterii. Wśród wszystkich nadesłanych SMSów rozlosowane zostaną nagrody dnia oraz tygodnia: kamery i aparaty cyfrowe, odtwarzacze mp3 i notebooki.

W losowaniu nagrody głównej  20 000 zł, na zakończenie zabawy 24 czerwca, wezmą udział wszystkie SMSy z poprawnie odgadniętymi hasłami.

Kompleksową obsługą projektu zajmuje się One-2-One, która opracowała m.in. SMSowy mechanizm zabawy, zapewniła kreację graficzną projektu (billboardy, citylighty) oraz wszystkie aspekty techniczno-prawne.

"Opracowując mechanizm projektu kierowaliśmy się założeniem, aby był on ciekawą i niestandardową formą rozrywki, w którą czytelnicy Metra będą chcieli się po prostu bawić. Dlatego m.in. zastosowaliśmy element interaktywny, który informuje uczestnika o przebiegu zabawy w czasie rzeczywistym. Mówi Sławomir Komiński, dyrektor ds. kluczowych klientów One-2-One.

Zabawie "METROwe skoki po nagrody" będzie towarzyszyć krajowa kampania promocyjna obejmująca nośniki reklamy zewnętrznej (AMS) w tym billboardy, citylighty oraz reklamy na stacjach benzynowych, reklamy w "Gazecie Wyborczej" i jej dodatkach, w portalu Gazeta.pl, w komunikatorze GaduGadu, w stacjach radiowych (m.in. Złote Przeboje) oraz plakaty na kamizelkach i wózkach kolporterów "Metra" we wszystkich miastach.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"