Michał Fedorowicz związany był z Apostołami Opinii od założenia firmy w 2012 roku. Teraz – jak się dowiadujemy – odszedł z agencji, pozbywając się także wszystkich posiadanych jej udziałów.
Apostołowie Opinii to agencja doradcza, zajmuje się ochroną wizerunku klientów i szkoleniami w zakresie zarządzania internetowymi informacjami.
Fedorowicz jest ekspertem w dziedzinie kontroli wizerunku marki w internecie, prowadzenia komunikacji kryzysowej i strategicznych zagrożeń wizerunkowych. Przez wiele lat współpracował zarówno z kluczowymi podmiotami na rynku komercyjnym, jak i największymi polskimi partiami politycznymi i samorządami w dziedzinie skutecznego dotarcia przekazu i dystrybucji treści.
Instytut Badań Internetu i Mediów Społecznościowych prowadzi badania w zakresie analityki internetowej; sentymentu emocji, społecznych i konsumenckiej oczekiwań, unikatowego systemu alertowania i predykcji możliwych kryzysów w sieci oraz skutecznego dotarcia komunikatów marek do odbiorców w kanałach social media i internecie.












