Michał Maciątek w Brainshake, Łukasz Smoliński dyrektorem zarządzającym

Michał Maciątek dołączył do agencji Brainshake. Jednocześnie funkcję dyrektora zarządzającego w firmie objął Łukasz Smoliński.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
0 komentarzy

Michał Maciątek (na zdjęciu z prawej) objął w Brainshake stanowisko executive directora, na którym będzie odpowiadać za główne obszary funkcjonowania firmy, m.in. kreację i produkcję kampanii non standard. Maciątek ostatnio pracował w agencji ElPadre (dawniej Eskadra Events), gdzie odpowiadał zarówno za kreację, jak i obsługę takich klientów jak m.in. Peugeot Polska, PZU, Bayer, Aster, L’Oreal czy Lexus. Wcześniej współtworzył EMlab, agencję specjalizującą się w experiental marketingu, a karierę zawodową zaczynał w Momentum.

grafika

Natomiast Łukasz Smoliński, dotychczasowy dyrektor strategiczny Brainshake, obejmuje stanowisko dyrektora zarządzającego. W nowej funkcji będzie zajmować się strategią rozwoju firmy i pozyskiwaniem nowych klientów.

Komentarze (0)

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Patrzcie i uczcie się od niego wszyscy". Ta marka miała zniknąć, ale Plusha uratował trochę szalony marketing z misiem

"Patrzcie i uczcie się od niego wszyscy". Ta marka miała zniknąć, ale Plusha uratował trochę szalony marketing z misiem

Gdzie są nasze mistrzynie? Dlaczego sukcesy kobiet nie przebijają się do masowej świadomości?

Gdzie są nasze mistrzynie? Dlaczego sukcesy kobiet nie przebijają się do masowej świadomości?

Nowa stacja w telewizji naziemnej? KRRiT ogłosi konkurs

Nowa stacja w telewizji naziemnej? KRRiT ogłosi konkurs

Polsat usunął kontrowersyjny materiał z "Halo tu Polsat". "Powinien wyglądać inaczej"

Polsat usunął kontrowersyjny materiał z "Halo tu Polsat". "Powinien wyglądać inaczej"

KRRiT przelewa zaległości. Ponad 23 mln zł dla Telewizji Polskiej

KRRiT przelewa zaległości. Ponad 23 mln zł dla Telewizji Polskiej

"Breslau" zadziałał lepiej niż "1670"? Netflix pod naporem polskich telewizji

"Breslau" zadziałał lepiej niż "1670"? Netflix pod naporem polskich telewizji