Michał Maciątek w Brainshake, Łukasz Smoliński dyrektorem zarządzającym

Michał Maciątek dołączył do agencji Brainshake. Jednocześnie funkcję dyrektora zarządzającego w firmie objął Łukasz Smoliński.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Michał Maciątek (na zdjęciu z prawej) objął w Brainshake stanowisko executive directora, na którym będzie odpowiadać za główne obszary funkcjonowania firmy, m.in. kreację i produkcję kampanii non standard. Maciątek ostatnio pracował w agencji ElPadre (dawniej Eskadra Events), gdzie odpowiadał zarówno za kreację, jak i obsługę takich klientów jak m.in. Peugeot Polska, PZU, Bayer, Aster, L’Oreal czy Lexus. Wcześniej współtworzył EMlab, agencję specjalizującą się w experiental marketingu, a karierę zawodową zaczynał w Momentum.

grafika

Natomiast Łukasz Smoliński, dotychczasowy dyrektor strategiczny Brainshake, obejmuje stanowisko dyrektora zarządzającego. W nowej funkcji będzie zajmować się strategią rozwoju firmy i pozyskiwaniem nowych klientów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?