W ramach współpracy wizerunek Michała Pola będzie wykorzystywany w działaniach marketingowych Betclic. Dziennikarz na kanale youtube’owym firmy będzie prowadził cykl „Dymy na Polu”, w którym w humorystycznej formie ma przedstawiać „najciekawsze zagadnienia minionego okresu”.
Ponadto Pol będzie gospodarzem transmisji na żywo, w trakcie których zaplanowano specjalne promocje i konkursy dla widzów.
- Michał Pol jest jednym z najbardziej wyróżniających się dziennikarzy sportowych i dlatego też idealnie pasuje do marki Betclic oraz naszej strategii komunikacyjnej. Patrzymy na tę współpracę z dużą nadzieją, ale i uśmiechem na twarzy, licząc, że przyniesie nam również wiele frajdy - komentuje Bartłomiej Płoskonka, country manager firmy Betclic w Polsce.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/dziennikarze-sportowi-jak-slupy-reklamowe-mateusz-borek-dariusz-szpakowski,7170141876082305a ##
- Nowe formaty na kanałach własnych legalnego bukmachera to świetna okazja do ekspresji mojego spojrzenia na sport w rozrywkowej formie, czyli tak jak lubię - zapewnia Michał Pol.
Pol reklamował już eToto i Fortunę
Betclic to kolejna marka bukmacherska, z którą współpracuje Michał Pol. W połowie 2018 roku został ambasadorem reklamowym eToto (firma podjęła też wtedy współpracę z kilkoma innymi dziennikarzami i ekspertami piłkarskimi), a wcześniej przez rok promował Fortunę.
Za współpracę Pola z firmą Betclic od strony kreatywnej odpowiada agencja marketingu sportowego Arskom.
Jesienią 2019 roku Michał Pol został partnerem w jej siostrzanej firmie Sport Brokers. Pod koniec ub.r. grupa Arskom Sport Brokers zaczęła proces fuzji z działającą od niedawna agencją Ganador, za którą stoją m.in. były prezes PZPN Zbigniew Boniek i Maciej Sawicki - poprzednio sekretarz generalny PZPN, a od września ub.r. prezes Kanału Sportowego.
Michał Pol w Kanale Sportowym i na własnym kanale
Z mediami tradycyjnymi Michał Pol pożegnał się jesienią 2019 roku, odchodząc z Ringier Axel Springer Polska. Pracował tam od połowy 2013 roku, kolejno redaktor naczelny „Przeglądu Sportowego” i dyrektor zarządzający segmentem sportowym.

Wcześniej przez 20 lat pracował w Agorze - najpierw jako dziennikarz działu sportowego „Gazety Wyborczej”, a przez ostatnie cztery lata jako szef działu wideo w Sport.pl.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/kanal-sportowy-tworcy-liczba-subskrypcji-sukces-dlaczego,7170056878839425a ##
Od dwóch lat Michał Pol jest współwłaścicielem i jednym z głównych twórców Kanału Sportowego (pozostali to Mateusz Borek, Krzysztof Stanowski i Tomasz Smokowski), którego podstawowy kanał ma obecnie na YouTubie 788 tys. subskrybentów i prawie 300 mln wyświetleń zamieszczonych treści.
Pol od paru lat prowadzi też własny kanał youtube’owy, który subskrybuje obecnie 168 tys. użytkowników. Natomiast profil twitterowy dziennikarz obserwuje 584 tys. internautów.









