Michał Sobiło po 15 latach odchodzi z Imago Public Relations

Z końcem czerwca Michał Sobiło odchodzi z Imago Public Relations, gdzie przez ponad pięć ostatnich lat pełnił funkcję business development directora. Na nowe stanowiska awansowały w agencji Karolina Topczyńska i Monika Wawszczyk.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Michał Sobiło z agencją Imago Public Relations związany był przez 15 lat.

- Przeczytałem, że zawsze chcemy wiedzieć, kiedy jakiś etap zbliża się do końca. I usłyszałem kiedyś, że kiedy nalegamy, by pozostać w nim dłużej, niż to konieczne, tracimy szczęście i sens istnienia następnych etapów, przez które musimy przejść. Ja doszedłem do tego momentu zawodowo. Po 15 latach odchodzę z miejsca, w którym się nauczyłem wszystkiego, co wiem, a co dotyczy praktycznego public relations - informuje Sobiło.

Swoich dalszych planów nie ujawnia.

- Wiele wyjątkowych osób związuje swoje zawodowe życie z Imago PR na długi czas. Na co dzień daje to znakomitą podstawę do osiągania satysfakcji z pracy w naszej firmie w wielu wymiarach. Jednocześnie, kiedy ktoś po latach pracy decyduje się na zmianę, pożegnanie przychodzi z trudem. Często jednak wspólne doświadczenia i wytworzone więzi powodują, że „do widzenia” jest wtedy zdecydowanie bardziej adekwatnym zwrotem, niż „żegnaj” - komentuje Rafał Czechowski, założyciel firmy i dyrektor zarządzający Imago Public Relations.

Karolina Topczyńska po 10 latach pracy w Imago Public Relations, awansowała z senior account managera na stanowisko aaccount directora. Będzie odpowiadać za projekty agencji w sektorach przemysłu, infrastruktury transportowej oraz MICE.

Monika Wawszczyk awansowała na stanowisko account managera. Będzie odpowiedzialna za projekty z branży nieruchomości komercyjnych i mieszkalnych oraz wyposażenia wnętrz. W Imago Public Relations pracuje od czterech lat.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"