Michał Tober za Rafała Oracza CEO Grupy Adnext

Michał Tober, wcześniej członek zarządu AdNext, objął stanowisko prezesa Grupy. Rafał Oracz, poprzedni CEO, pozostaje w zarządzie. Zmiana została podyktowana m.in. dynamicznym rozwojem spółek funkcjonujących pod parasolem AdNext oraz koniecznością nowego podziału zadań i odpowiedzialności w ramach zarządu.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Michał Tober za Rafała Oracza CEO Grupy Adnext
Michał Tober

Michał Tober będzie odpowiedzialny za wzrost mediowej części AdNextu, czyli za dom mediowy Mastermind, PushAd (z dwiema liniami biznesowymi: Native One i The Ratels) oraz WeDare – e-commerce house.

– W tym roku intensywnie skupimy się na obszarach innowacji, inwestycji oraz rozwoju nowych produktów, by jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby rynku i naszych Klientów. -– mówi Michał Tober. – Mamy na pokładzie świetnych ludzi, których umiejętności i wiedza mogą być jeszcze lepiej niż dotychczas wykorzystane, planujemy też poszerzyć nasz zespół o kolejne talenty.

Obok Michała Tobera zarząd AdNext tworzą Michał Janiak oraz Rafał Oracz. Obaj skupią się na rozwoju innych projektów Grupy, niezwiązanych ze sferą mediową.

AdNext działa w branży marketingowej od 2009 roku. Obecnie mediową część Grupy tworzy ekosystem spółek oraz brandów marketingowych i technologicznych: Mastermind, PushAd (NativeOne, The Ratels) oraz WeDare. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

HBO Max pokazało zwiastun nowego serialu o sekcie

HBO Max pokazało zwiastun nowego serialu o sekcie

Takiego badania jeszcze nie było. Ujawniono, ile zarabiają dziennikarze lokalni

Takiego badania jeszcze nie było. Ujawniono, ile zarabiają dziennikarze lokalni

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards
Materiał reklamowy

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards

Przeprosiny nie wystarczyły. Donald Trump chce 10 mld dolarów od BBC