Michał Tober będzie odpowiedzialny za wzrost mediowej części AdNextu, czyli za dom mediowy Mastermind, PushAd (z dwiema liniami biznesowymi: Native One i The Ratels) oraz WeDare – e-commerce house.
– W tym roku intensywnie skupimy się na obszarach innowacji, inwestycji oraz rozwoju nowych produktów, by jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby rynku i naszych Klientów. -– mówi Michał Tober. – Mamy na pokładzie świetnych ludzi, których umiejętności i wiedza mogą być jeszcze lepiej niż dotychczas wykorzystane, planujemy też poszerzyć nasz zespół o kolejne talenty.
Obok Michała Tobera zarząd AdNext tworzą Michał Janiak oraz Rafał Oracz. Obaj skupią się na rozwoju innych projektów Grupy, niezwiązanych ze sferą mediową.
AdNext działa w branży marketingowej od 2009 roku. Obecnie mediową część Grupy tworzy ekosystem spółek oraz brandów marketingowych i technologicznych: Mastermind, PushAd (NativeOne, The Ratels) oraz WeDare.











