Michał Wojak przechodzi z RASP do Burdy. Pokieruje content studiem

Michał Wojak, dotąd związany z Ringier Axel Springer Polska, od listopada zostanie dyrektorem content studia w Burda Media Polska. Jednocześnie content studio wraz z zespołem PM przejdzie w struktury biura reklamy firmy.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

- Michał przynosi ze sobą bogate, wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu projektami kontentowymi i komercyjnymi. Jego przyjście do zespołu biura reklamy Burdy doskonale wpisuje się w ambitne plany rozwoju oferty dla naszych cenionych partnerów reklamowych i w oczekiwania naszych klientów - mówi Michał Helman, chief commercial officer Burda Media Polska, któremu podlegać będzie Wojak.

Do tej pory content studiem kierowała Sylwia Gosiewska pełniąc rolę acting director of content studio. Pozostaje ona w strukturach jednostki.

Michał Wojak współtwórcą Onet Rano

Michał Wojak w ostatnim czasie odpowiadał za strategię rozwoju i monetyzację działań content marketingowych wydawnictwa Ringier Axel Springer Polska w obszarze wideo i audio. Jest jednym ze współtwórców porannego pasma Onet Rano. W przeszłości pracował też w TVN Media, platformie nc+ i w Polska Press. Jest wykładowcą podyplomowych studiów marketingu internetowego Uczelni Łazarskiego.

W skład portfolio Burda Media Polska wchodzą portale internetowe jak: Elle.pl, Glamour.pl, National-geographic.pl, Wizaz.pl, Polki.pl, Kobieta.pl, Party.pl, Viva.pl, Gotujmy.pl, Niania.pl, które docierają miesięcznie do ponad 13,7 mln użytkowników (Mediapanel, grudzień 2022 r.) Działalność digitalową wspierają magazyny tradycyjne, w tym międzynarodowe tytuły wydawnicze jak "Elle","Elle Decoration", "Glamour", "National Geographic", "Traveller" oraz "Viva!". Burda Media Polska jest także większościowym udziałowcem drogerii kosmetycznych Cocolita.pl.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marcin Myszka, Paulina Soboń i Damian Tkaczuk w kampanii odkurzaczy Philipsa

Marcin Myszka, Paulina Soboń i Damian Tkaczuk w kampanii odkurzaczy Philipsa

Disney znów urósł w streamingu. Ma prawie 200 mln subskrybentów

Disney znów urósł w streamingu. Ma prawie 200 mln subskrybentów

Amerykanie mają swojego mObywatela. Ruszyło Digital ID od Apple

Amerykanie mają swojego mObywatela. Ruszyło Digital ID od Apple

Burger Drwala wraca. Jest nowa wersja kanapki

Burger Drwala wraca. Jest nowa wersja kanapki

Tworzenie reklam na Facebooku i Instagramie nigdy nie było tak proste – poznaj najnowsze możliwości AI
Materiał reklamowy

Tworzenie reklam na Facebooku i Instagramie nigdy nie było tak proste – poznaj najnowsze możliwości AI

Superauto.pl sponsorem reprezentacji Polski w biathlonie

Superauto.pl sponsorem reprezentacji Polski w biathlonie