ROZWIŃ

Michał Wolfram na stanowisku dyrektorskim w WebTalk

Do zespołu WebTalk dołączył Michał Wolfram, obejmując dyrektorskie stanowisko w dziale mediów.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
0 komentarzy

Jako media director Wolfram odpowiada za nadzór implementacji mediaplanów jako integralnej części strategii komunikacyjnej i kreatywnej, podnoszenie kompetencji zespołu mediowego, jakości oferowanych usług oraz poszerzanie oferty WebTalk także o aktywności wykorzystujące niestandardowe kanały w kampaniach.

Wolfram w branży komunikacji pracuje od ponad 8 lat. Wcześniej związany był z agencjami VMLY&R, w których rozwijał swoją ścieżkę kariery od stanowisk specjalistycznych po managerskie i Kerris, gdzie obejmował stanowisko performance marketing leada

Kompetencje zespołu mediów w WebTalk to m,in, zakup i planowanie mediów digital (social media, programmatic, SEM) i ATL; współpracę z wydawcami mediowymi; implementację kodów trackujących i optymalizację oraz konfigurację narzędzi analitycznych (m.in GA4). W portfolio WebTalk względem stałej obsługi medialnej znajdują się marki, takie jak m.in.: PWC, Olej Beskidzki, Kia Polska, Grycan czy Oclean.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background
Komentarze (0)

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Netflix i piwny gigant ogłaszają globalne partnerstwo

Netflix i piwny gigant ogłaszają globalne partnerstwo

Grupa Polsat na czele rynku wideo. Wzrósł czas oglądania

Grupa Polsat na czele rynku wideo. Wzrósł czas oglądania

Jak jest widownia "MasterChefa"? TVN za dwoma stacjami

Jak jest widownia "MasterChefa"? TVN za dwoma stacjami

Dorota Wysocka-Schnepf dalej pozywa. Tym razem gwiazdora Republiki

Dorota Wysocka-Schnepf dalej pozywa. Tym razem gwiazdora Republiki

Jimmy Kimmel wraca ze swoim show

Jimmy Kimmel wraca ze swoim show

Maybelline współpracuje z Local Heroes

Maybelline współpracuje z Local Heroes