Michał Zębik na nowym stanowisku w Good One PR

Michał Zębik awansował w strukturach Good One PR na stanowisko senior account managera.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Michał Zębik na nowym stanowisku w Good One PR
Michał Zębik

Na nowym stanowisku Michał Zębik kieruje pracą zespołu odpowiedzialnego za projekty z obszaru B2B, do których obecnie należy m.in. globalna firma konsultingowa Kearney, niezależny operator pocztowy Speedmail, dystrybutor produktów dla profesjonalistów Würth Polska, specjalizująca się w obszarze membran dachowych firma Dorken Delta czy spółka akcyjna Columbus Polska, zajmująca się produkcją, dystrybucją i sprzedażą na rynki europejskie kawy oraz akcesoriów do jej parzenia.

W zakres jego obowiązków wchodzi rozwój działu, realizacja kompleksowych strategii PR dla polskich i zagranicznych marek, doradztwo w zakresie komunikacji korporacyjnej oraz udział w postępowaniach przetargowych agencji. Będzie również prowadzić wewnętrzne i zewnętrzne szkolenia.

Michał Zębik związany jest z branżą public relations od 15 lat. Przed dołączeniem do Good One PR w maju 2018 roku, pracował w Teatrze STU w Krakowie, gdzie realizował projekty marketingowe z wielu obszarów oraz koordynował współpracę między działami promocji i sprzedaży. Swoją karierę zaczynał w agencji marketingowej Demo Effective Launching. W międzyczasie zajmował się także działaniami PR związanymi z branżą turystyczną i piwowarską.

Jest absolwentem kierunku dziennikarstwo i komunikacja społeczna ze specjalizacją PR na Uniwersytecie Jagiellońskim oraz politologii ze specjalizacją stosunki międzynarodowe na Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały