Microsoft traci czołowego marketera

Mich Mathews, odpowiadająca za sięgające ponad miliard dolarów rocznie nakłady Microsoftu na działania marketingowe, latem odejdzie z firmy.

km
km
Udostępnij artykuł:

Mathews pełni w koncernie z Redmond funkcję starszego wiceprezesa działu Central Marketing Group. Z firmą jest związana od 22 lat.

Jak donosi serwis Advertising Age, Swoją decyzję o odejściu Mathews zakomunikowała kierownictwu Microsoftu w ostatnich dniach, a podjęła ją w okresie ubiegłorocznych Świąt Bożego Narodzenia.

Do czasu swojego odejścia Mathews będzie pomagać dyrektorowi ds. operacyjnych Kevinovi Turnerowi, któremu bezpośrednio podlega, oraz dyrektorowi wykonawczemu Steve'owi Ballmerowi, w znalezieniu nowej osoby na jej stanowisko.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?