Międzynarodowe uznanie dla Pomaton za kampanię w Internecie

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Międzynarodowe uznanie dla Pomaton EMI za kampanię w Internecie realizowaną przez Media Contacts

Po sukcesie, jaki odniosła kampania internetowa „Skocz z The Music”, management zespołu The Music zadecydował o tym, że to właśnie polska witryna będzie miejscem premiery najnowszego teledysku pt. „The Truth Is No Words”!

Ze względu na grupę docelową (wiek 16 – 25 lat) podstawowym medium użytym w kampanii był Internet. Najważniejszym celem było dotarcie do jak największej liczby osób z grupy docelowej, przedstawienie zespołu oraz poinformowanie o nowym albumie grupy.

Na specjalnie przygotowanej mikrostronie www.themusic.pl - można między innymi posłuchać fragmentów płyty, obejrzeć fragment teledysku i poznać członków zespołu. Narzędziem służącym przyciągnięciu użytkowników do serwisu był komunikowany w kampanii konkurs „Skocz z The Music”, w którym główną nagrodą jest skok spadochronowy z asekuracją. Strategia, odpowiedni dobór działań i bieżąca optymalizacja kampanii pozwoliły osiągnąć bardzo dobre wskaźniki kosztowe. W wyniku kampanii nastąpiło ponad 75 000 przejść na stronę. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Contacts (Media Planning Group).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta