Miloo Home dołącza do klientów Circlewise

Miloo Home, marka należąca do Home Invest International, specjalizująca się w sprzedaży na polskim rynku mebli oraz akcesoriów wnętrzarskich, zostało nowym klientem agencji Circlewise. Start współpracy jest wynikiem wygranego przez agencję konkursu ofert.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Miloo Home dołącza do klientów Circlewise

Miloo Home posiada 11 salonów w największych polskich miastach, a celem współpracy z Circlewise jest mocne rozwinięcie sprzedaży w internecie.

- Marka Miloo Home posiada 11 ekskluzywnych salonów w największych polskich miastach, a od niedawna zdecydowała się postawić również mocno na sprzedaż internetową. Circlewise ma wesprzeć markę w szeroko pojętym obszarze działań performance marketing, wspomagając tym samym dynamiczną rozbudowę kanału e-commerce - mówi Iga Aksamit, dyrektor marketingu w Miloo Home.

Umowa między firmami została podpisana na czas nieokreślony, a jest wynikiem wygranego przez Circlewise konkursu ofert.Cele współpracy są zarówno sprzedażowe, jak i wizerunkowo-świadomościowe, przy czym głównym celem jest dynamiczna rozbudowa e-commerce marki Miloo Home.

Zakres współpracy zakłada wykorzystywanie bardzo różnorodnych narzędzi, takich jak np. dynamiczne kreacje display w portalach horyzontalnych i na serwisach tematycznych, e-mailingi czy obecność w porównywarkach (m.in. Homebook czy Ceneo), serwisach rabatowych i cashbackach. Jednocześnie równolegle prowadzone będą działania typu content commerce, czyli np. przygotowywanie i publikacja artykułów sponsorowanych przedstawiających najnowsze trendy w urządzaniu tarasów (m.in. serwis weranda.pl, czasnawnetrze.pl itp.), które będą budować rozpoznawalność oferty e-sklepu Miloo Home wśród grupy docelowej i zwiększać świadomość marki w kategorii rynkowej „dom i ogród”.

Docelowo Circlewise zajmie się regularnym prowadzeniem programu partnerskiego marki oraz działaniami w obszarze pozyskiwania użytkowników (bazy potencjalnych klientów marki Miloo) i klientów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"