Golubińska i Bronowska odchodzą z Publicis Media, Jaśkiewicz-Kundera, Kolenkiewicz, Majecka i Sakowicz w zarządzie

Iwona Jaśkiewicz-Kundera, Magda Kolenkiewicz, Agata Majecka i Anna Sakowicz dołączają do zarządu Publicis Media w Polsce. Z firmą po wielu latach pracy rozstają się natomiast Monika Bronowska oraz Beata Golubińska.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Golubińska i Bronowska odchodzą z Publicis Media, Jaśkiewicz-Kundera, Kolenkiewicz, Majecka i Sakowicz w zarządzie
Od lewej: Iwona Jaśkiewicz-Kundera, Magda Kolenkiewicz, Agata Majecka i Anna Sakowicz

Obecnie w zarządzie Publicis Media (Starcom, Zenith, Spark Foundry, Blue 449, Performics oraz LiquidThread) zasiadają Piotr Piętka jako chief executive officer, Iwona Jaśkiewicz-Kundera jako chief investment officer, Anna Sakowicz jako chief digital, data&analytics officer, Albert Wyszomirski jako  chief financial officer, Magda Kolenkiewicz jako general manager Starcomu oraz Agata Majecka jako general manager Zenith.

Z Publicis Media odchodzą zasiadające dotychczas w zarządzie Monika Bronowska (chief operating officer) i Beata Golubińska (chief capability oficer). W firmie pozostają do końca października, w tym czasie przekażą swoje obowiązki następcom. Nie ujawniają na razie swoich dalszych planów zawodowych.

Monika Bronowska przed objęciem stanowiska chief operating officera Publicis Media w Polsce przez 5 lat zarządzała ZenithOptimedia Group (obecnie Zenith). Beata Golubińska od 2001 roku była związała się z agencją mediową Starcom, wokół której w kolejnych latach zbudowana została Starcom Mediavest Group (SMG). W ub.r. objęła stanowisko chief capability oficer.

- Powołanie nowych członków zarządu Publicis Media to dla naszej organizacji ważny i przełomowy moment. Zarząd, do którego dołączają Iwona Jaśkiewicz-Kundera, Magda Kolenkiewicz, Agata Majecka i Anna Sakowicz, będzie z ogromną energią kontynuował transformację, jaką rozpoczęliśmy w momencie utworzenia Publicis Media. Wieloletnie doświadczenie, kompetencje digitalowe, technologiczne, analityczne i content marketingowe, które wnoszą do zarządu nowe osoby, gwarantują, że oferta naszych agencji będzie jeszcze ściślej odpowiadać na potrzebę integracji wszystkich usług rozwijających biznes naszych klientów - mówi Piotr Piętka, CEO Publicis Media w Polsce.

Iwona Jaśkiewicz-Kundera rozpoczęła karierę w branży marketingowej w 1999 roku, dołączając do domu mediowego Optimedia. W 2002 roku została dyrektorem działu zakupu w Optimedia. Po 12 latach objęła funkcję chief buying officera ZenithOptimedia i jednocześnie z ramienia ZenithOptimedia odpowiadała za negocjacje w ramach grupy VivaKi. Od ub.r. pełni funkcję chief investment officera Publicis Media, a jej rolą jest tworzenie i realizacja strategii negocjacyjnych całej organizacji. 

Magda Kolenkiewicz jest dyrektorem generalnym Starcomu od 2013 roku. Do agencji tej dołączyła w 2004 roku. Jesienią 2012 roku objęła stanowisko dyrektora mediów ds. obsługi klientów całej agencji. Zasiadała również w global product committee, który w ramach globalnych struktur Starcom Mediavest Group zajmował się tworzeniem strategii rozwoju produktu agencji. Była jurorem w konkursach Media Trendy, Effie Awards, Euro Effie i Festival of Media Global.

Anna Sakowicz jest związana z rynkiem komunikacji marketingowej od ponad 17 lat. Od początku swojej kariery zawodowej pracowała w domu mediowym Mindshare, ostatnio na stanowisku partner invention i członka zarządu. W 2013 rokui dołączyła do Starcom Mediavest Group jako chief digital officer. Wraz z powstaniem Publicis Media (2016 r.) objęła stanowisko chief digital, data&analytics officera. Jako członek zarządu odpowiada za rozwój i integrację kompetencji: Data&Technology&Innovation, Analytics&Insights, Performance oraz Content.

Agata Majecka na czele Zenith stanęła w ub.r.. Wcześniej, jako chief digital officer odpowiadała za rozwój kompetencji digital w ZenithOptimedia Group i zarządzała agencjami Performics (specjalizującej się w performance marketingu) oraz Newcast (realizującej projekty z zakresu branded content). Pełniła również rolę lidera CEE Digital Center of Excellence odpowiadając za wymianę wiedzy z zakresu digital i wsparcie innych biur agencji w regionie CEE we wdrażaniu produktów i usług.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych