Monika Pyrek, zawodniczka startująca w skoku o tyczce, wzięła już udział w sesji zdjęciowej promującej kobiecą odzież i buty Adidasa z linii do biegania Supernova Women. Wizerunek lekkoatletki będzie wykorzystywany w br. w materiałach PR promujących ubrania i obuwie tej marki z kolekcji wiosna/lato i jesień/zima 2011.
– Wsparcie takiego partnera jak Adidas zapewnia mi komfort treningu na najwyższym, mistrzowskim poziomie – podkreśla Monika Pyrek. – Dla sportowca bardzo ważna jest świadomość, że jest wspierany przez markę, która rozumie jego potrzeby i stwarza optymalne warunki do rozwoju – dodaje.
Ucieczka przed kłopotami wizerunkowymi. Kurs BBI na giełdzie szoruje po dnie.
On naprawdę tak mówi? Zęby bolą, jak się czyta. Rozumiem, że tekst opłacony, ale moglibyście chociaż zredagować.
To bardzo ważna informacja. Dziękuję