Monika Wach-Wojciechowska head of programmatic w OMD

Do agencji OMD dołączyła Monika Wach-Wojciechowska, która stanęła na czele zespołu programmatic. Wcześniej pracowała m.in. w Performance Media.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Monika Wach-Wojciechowska head of programmatic w OMD
Monika Wach-Wojciechowska

Monika Wach-Wojciechowska jako head of programmatic odpowiada za koordynację 7-osobowego zespołu specjalistów oraz nadzoruje wszystkie realizowane w jego ramach projekty.

- Monika wniosła do zespołu nie tylko duże kompetencje i doświadczenie, ale też wspaniałą, pozytywną energię. Bardzo się cieszymy, że dołączyła do nas w roli liderki zespołu programmatic - komentuje Anna Podskarbi, dyrektor zarządzająca OMD.

Monika Wach-Wojciechowska specjalizuje się w performance marketingu, jest certyfikowaną trenerką Google Marketing Platform. Z branżą marketingową związana jest od blisko 10 lat. W tym czasie współpracowała m.in. z takimi markami jak Lidl Polska oraz Dominos.

Poprzednio przez ponad 7 lat pracowała w Performance Media, m.in. jako senior SEM & programmatic specialist.

 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Banger za Bangerem". RMF Maxx chce dotrzeć do pokolenia Z

"Banger za Bangerem". RMF Maxx chce dotrzeć do pokolenia Z

Zmarła Magda Umer

Zmarła Magda Umer

Pracownicy TVP z dodatkiem na Boże Narodzenie. Więcej niż przed rokiem

Pracownicy TVP z dodatkiem na Boże Narodzenie. Więcej niż przed rokiem

Maja Piskadło żegna się z Radiem 357

Maja Piskadło żegna się z Radiem 357

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Zakaz korzystania z social mediów przez nieletnich. Jest pozew serwisu z USA

Zakaz korzystania z social mediów przez nieletnich. Jest pozew serwisu z USA