Mońka odchodzi z Axel Springer Polska

Wydawnictwo Axel Springer Polska zlikwidowało stanowisko Dyrektora Zarządzającego ds. Marketingu i Reklamy

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Wydawnictwo Axel Springer Polska nie będzie miało Dyrektora Zarządzającego ds. Marketingu i Reklamy. Stanowisko to postanowiono zlikwidować w związku z odejściem z firmy Beaty Mońki, która dotychczas pełniła tą funkcję.

- Pani Mońka zrealizowała postawione przed nią zadania. W imieniu Zarządu Spółki serdecznie dziękuję pani Mońce za zaangażowanie oraz wkład w budowę i rozwój wydawnictwa, a w szczególności za przeprowadzenie restrukturyzacji Biura Reklamy Magazynów oraz Dziennika Fakt - powiedział Wiesław Podkański, Prezes Zarządu wydawnictwa.

Zarząd ASP zdecydował jednocześnie, że Biura Reklamy Magazynów i Dziennika "Fakt" zostaną podporządkowane bezpośrednio Dyrektorowi Generalnemu wydawnictwa. Brand menedżerowie ds. promocji oraz PR i event marketingu, a także Dział Promocji Dziennika "Fakt" będą podlegać bezpośrednio dyrektorom wydawniczym tytułów.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami