„Monterzy” w kampanii Monte od GoldenSubmarine

Agencja marketingu interaktywnego GoldenSubmarine pracuje dla Monte - marki należącej do firmy Zott. W ramach tej współpracy agencja przygotowała konkurs „Monterzy” oraz kampanię promującą akcję.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
„Monterzy” w kampanii Monte od GoldenSubmarine

Monterzy to konkurs, w którym konsumenci Monte mogą stworzyć swój smak oraz opakowanie produktu. Zwycięski projekt ma szansę pojawić się na półkach sklepowych w całej Polsce. Dodatkowo uczestnicy mogą wygrać konsolę PS4 lub bon na zakupy w sklepie toys4boys.pl. Akcja potrwa do 12. lutego.

GoldenSubmarine jest odpowiedzialna za koncepcję, przygotowanie strony konkursowej oraz kreację promującą akcję. Agencja prowadzi również fanpage marki, za który będzie odpowiedzialna również po zakończeniu akcji. Dodatkowo GoldenSubmarine czuwa nad przebiegiem i moderowaniem konkursu. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Carat.

Agencja została wybrana w drodze przetargu, którego liczby i nazw pozostałych uczestników nie ujawniono.

Monte to już trzecia marka firmy Zott, która zdecydowała się na współpracę z GoldenSubmarine. Wcześniej agencja obsługiwała już kampanie i konkursy marki Jogobella oraz Belriso.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska