Morliny wprowadzają na rynek kiełbaski Franki

Ruszyła kampania reklamowa promująca nowość produktową marki Morliny (Animex) - kiełbaski śniadaniowe Franki. Działania pod hasłem „Kiełbaski Franki, podbijają poranki. Konkretnie, do syta i po męsku” przygotowała agencja Publicis i Human ark.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Głównym elementem kampanii jest 30-sekundowy spot, którego bohaterami są spersonifikowane kiełbaski, przedstawione jako członkowie wojskowej formacji. "Uwielbiam ten zapach o poranku" - mówi jedna z kiełbasek.

Kampania będzie realizowana w telewizji (kanały należące do grup TVP i TVN), internecie oraz w miejscach sprzedaży.

Publicis DWL przygotowała działania prowadzone w internecie, w oparciu o stworzone w tym celu krótsze formaty umieszczone na fanpage’u marki Morliny oraz na YT. Spot wyreżyserował Wojtek Wawszczyk. Za produkcję spotu odpowiedzialne było studio Human ark.

Morliny Franki dostępne są w sprzedaży w trzech wariantach - wieprzowym, drobiowym i białym.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"