"Motor" liderem

Tygodnik Motor - kolejny Numer Jeden Bauera

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

We wrześniu br. tygodnik "Motor" wysunął się na pierwsze miejsce w segmencie tygodników motoryzacyjnych. Według ZKDP średnia sprzedaż Motoru wyniosła 303 871 egz., podczas gdy konkurencyjny tytuł sprzedał 97 452 egzemplarzy.

W lipcu, czyli przed relaunchem, średnia sprzedaż tygodnika "Motor" wynosiła 21 856 egzemplarzy. W sierpniu wzrosła ponadpięciokrotnie: do 114 764 egzemplarzy.

Tak wzrost sprzedaży naszego tygodnika nastąpił po jego relaunchu: 23 sierpnia "Motor" ukazał się w odświeżonej formule. Początek sprzedaży odnowionego "Motoru" został wsparty kampanią reklamową.

Równocześnie rósł nakład. Średni nakład tygodnika osiągnął we wrześniu 448 716 egzemplarzy (w lipcu wynosił 50 006, a w sierpniu już 164 036).

"Motor" jest najstarszym polskim tytułem motoryzacyjnym: ukazuje się od 52 lat.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?