MPG Media Planning wdraża sieciową metodologię pracy

MPG Media Planning będzie pracować dla swoich klientów w oparciu o globalną metodologię pracy MPG Concert.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Jak podano w komunikaci MPG Concert to usystematyzowany proces budowy strategii komunikacji mediowej umożliwiający jej strategiczną poprawność i precyzyjność. Metodologia ta wyodrębnia, z procesu planowania i realizacji kampanii mediowej, trzy kluczowe elementy: 1/ badania i analizę, 2/ syntezę informacji oraz 3/ implementację i pomiar.

MPG Concert to metodologia pracy oparta na międzynarodowym know-how MPG Media Planning, wspierana przez największe globalne autorytety w dziedzinie komunikacji i mediów. Integralną częścią procesu są,  stosowane przez MPG,  narzędzia strategiczne (ocenione najwyżej przez RECMA spośród wszystkich narzędzi używanych przez domy mediowe) oraz używane wcześniej elementy procesu MPG Catalyst.

 „Wprowadzenie procesu MPG Concert zapewni, że kampanie realizowane przez MPG Media Planning będą lepiej zaprojektowane strategicznie, co niezależnie od jakichkolwiek innych parametrów mediowych jest kluczowym elementem w osiągnięciu skutecznej komunikacji. W tym roku zamierzamy przeszkolić za granicą 70% osób zajmujących się planowaniem kampanii dla Klientów. Uważamy, że poprzez pełne przeszkolenie osób pracujących na projektach i absolutny wymóg stosowania MPG Concert przyczyni się do tego, że kampanie realizowane przez MPG Media Planning będą dostarczały najwyższą skuteczność komunikacyjną” - powiedział Jacek Dzięcielak, CEO MPG w Polsce.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?