MSN przy sprzedaży reklam współpracuje z Httpool, w zespole Ada Kuźnia-Tkaczyk

MSN Polska, cześć globalnego portalu firmy Microsoft, nawiązał współpracę z międzynarodową siecią Httpool w zakresie sprzedaży powierzchni reklamowej. Za monetyzację treści odpowiada  Ada Kuźnia-Tkaczyk.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
MSN przy sprzedaży reklam współpracuje z Httpool, w zespole Ada Kuźnia-Tkaczyk

Za sprzedaż reklam w portalu odpowiada firma AppNexus. Od 15 grudnia br. AppNexus i MSN Polska będą współpracować dodatkowo z firmą Httpool, która zajmie się obsługą kampanii dedykowanych. Kampanie programmatic nadal bezpośrednio będzie obsługiwał AppNexus.

Httpool to sieć reklamowa działająca w Europie Środkowej i Wschodniej oraz w Azji. Na potrzeby współpracy z AppNexus i MSN, firma rozbudowuje swoje warszawskie biuro.

– MSN stawia na współpracę z globalnymi liderami w zakresie reklamy internetowej. Reklama display i wideo oferowana jest poprzez AppNexus, natomiast reklama natywna poprzez firmę Taboola. Współpraca z Httpool pozwoli nam dotrzeć do lokalnych klientów reklamowych, którzy potrzebują dedykowanego wsparcia - mówi Michał Adamczyk, market lead  w MSN Polska. - Warto przy tym podkreślić, że MSN stosuje unikalne mechanizmy zapobiegania tzw. nadmiernej monetyzacji serwisu, dlatego nie stosuje żadnych „agresywnych” form reklamowych, a sama liczba miejsc reklamowych jest dużo mniejsza niż w innych serwisach informacyjnych. Na pierwszym miejscu stawiamy komfort użytkowników, a nie przychody. Zresztą to także korzystne dla reklamodawców, których przekaz nie ginie w natłoku innych reklam – dodaje Adamczyk.

W listopadzie w MSN Polska utworzono nowe stanowisko monetization managera, które objęła Ada Kuźnia-Tkaczyk, wcześniej agency sales manager w firmie Ströer Digital Media. Jej zadaniem jest planowanie i koordynacja działań zwiększających przychody portalu.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/joanna-guzik-odeszla-z-rzeczpospolitej-zostala-szefowa-polskiej-wersji-msn-com ##

Z kolei do zespołu redakcyjnego dołączył Wiktor Raczkowski, który przeszedł z tygodnika „Przegląd”.

Jak podaje firma, w listopadzie br. portal MSN wygenerował w Polsce 200 mln odsłon w wersji internetowej dostępnej pod adresem MSN.com (70 mln na stronie głównej i 130 mln na stronach treści) i ponad 100 mln odsłon w aplikacjach. Skorzystało z niego 3,3 mln realnych użytkowników.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?