MullenLowe Mediahub zdobył globalny budżet Western Union

Dom mediowy MullenLowe Mediahub wygrał przetarg na obsługę globalnego, skonsolidowanego budżetu mediowego firmy Western Union. Pokonał w nim m.in. Vizeum (należy do Dentsu Aegis Network) i ZenithOptimedia (Publicis).

bg
bg
Udostępnij artykuł:
MullenLowe Mediahub zdobył globalny budżet Western Union

Budżet, którego obsługę wygrała agencja MullenLowe Mediahub, szacowany jest na 325 mln dolarów.

Pozyskanie do obsługi Western Union jest pierwszą globalną wygraną tej agencji od momentu utworzenia w strukturze MullenLowe Group domu mediowego MullenLowe Mediahub ( powstałego z połączenia Mediahub i MullenLowe Profero).

Obsługą Western Union zajmie się specjalnie utworzony zespół Team Union. Będzie mieć centralę w Londynie i 16 hubów działających w Afryce, Azji, Europie, na Bliskim Wschodzie i w Ameryce.

Globalną obsługą reklamową Western Union zajmuje się agencja Mcgarrybowen.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję