Multi Multi: To się po prostu w głowie nie mieści

W radiu, prasie, internecie, punktach sprzedaży i na outdoorze ruszyła kampania reklamowa gry Multi Multi oferowanej przez Totalizator Sportowy. Akcję przygotowały firmy Tuba Ud/sN i ZenithOptimedia.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Rozpoczęta właśnie kampania reklamowa Multi Multi opiera się na liczbach wygranych wypłaconych w tej grze w bieżącym roku – zarówno w całej Polsce, jak i w wybranych miastach. Poszczególne przekazy – pod wspólnym hasłem „To się po prostu w głowie nie mieści” – mają na celu zwiększenie znajomości i popularności Multi Multi wśród odbiorców.

grafika

Akcja obejmuje radio (RMF FM, Radio Zet, stacje z pakietu Drapacz Chmur Plus, Eska Rock, Wawa, Vox FM), prasę („To&Owo”, „Tele Tydzień”, „Angora”, „Życie na Gorąco”, magazyny krzyżówkowe wydawnictwa Technopol, „Fakt”, „Gazeta Wyborcza”, „Super Express”, wybrane dzienniki regionalne „Polska The Times”, „Głos-Gazeta Pomorza”, „Kurier Szczeciński”, „Express Ilustrowany”, „Nowości-Dziennik Toruński”, „Express Bydgoski”), internet (m.in. Interia.pl, WP.pl, Gazeta.pl, NK.pl, portale Polskapresse i Mediów Regionalnych, Gadu-Gadu, strony z pakietów Advice i IDM), outdoor (frontlighty 6x3, nośniki 5x2, citylighty, ramki w komunikacji miejskiej) oraz działania w punktach sprzedaży. Kreację kampanii – zaplanowanej do końca października – przygotowała firma Tuba Ud/sN, a za planowanie mediów odpowiada dom mediowy ZenithOptimedia.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"