Multimedia Polska wprowadza mobilFON

Multimedia Polska liczy, że pozyska kilka tysięcy klientów swojej nowej usługi głosowej MobilFON, chce też mieć kilkanaście tysięcy abonentów internetu mobilnego, informuje prezes spółki Andrzej Rogowski.

WM / isb / masz
WM / isb / masz
Udostępnij artykuł:

"Liczymy na wiele tysięcy klientów usługi mobilFON i co najmniej 'naście' tysięcy mobilNET i to są te minimalne cele jakie sobie wyznaczamy" - powiedział Rogowski w czwartek.

MobilFON to aplikacja działająca obecnie w dwóch seriach telefonów Nokia wykorzystująca technologię WiFi. W zasięgu WiFi abonent może wykorzystywać telefon komórkowy jak aparat stacjonarny w sieci Multimedia Polska (według jej stawek), poza nią zostanie przełączony do operatora mobilnego.

"W styczniu zakończyliśmy teksty, w lutym wystartujemy komercyjnie w całej Polsce, teraz pracujemy nad rozszerzeniem funkcjonalności na kolejne modele telefonów" - powiedział dyrektor ds. projektów kluczowych i MVNO Przemysław Sypniewski.

MobilNET to usługa internetu mobilnego, którą spółka świadczy przy współpracy z P4 - operatorem sieci Play.

Spółka poinformowała też o planach związanych ze swoim kanałem interaktywnym aMazing. Ma on wpłynąć na zwiększenie przychodów m.in. dzięki reklamom na nim nadawanym. Multimedia Polska planują też rozpoczęcie telesprzedaży w nowym interaktywnym modelu. Sam kanał ma też promować usługę "wideo na żądanie".

Narastająco w I-III kw. 2009 roku spółka miała 41,86 mln zł skonsolidowanego zysku netto wobec 41,44 mln zł zysku rok wcześniej, przy przychodach odpowiednio 388,40 mln zł wobec 350,22 mln zł.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska