Nadawcy wspólnie wypromują MUX-8. Start kampanii w listopadzie

Czterej nadawcy komercyjni, którzy umieszczą nowo otwarte kanały na ósmym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej, będą wspólnie promować MUX-8 oraz zachęcać do ponownej konfiguracji dekoderów naziemnej telewizji cyfrowej.

łb
łb
Udostępnij artykuł:

Kampania promująca MUX-8 wystartuje w listopadzie. Nadawcy będą informować o uruchomieniu multipleksu ósmego oraz zachęcać do wyszukiwania czterech nowych bezpłatnych kanałów.  Działania będą prowadzone we wszystkich kanałach dotarcia - w telewizji, prasie, radiu i internet, a także w kinach. Nadawcy wykorzystają w tym celu własne media.

We wspólnej akcji nie weźmie za to  udziału Telewizja Polska, która nadal nie zdecydowała, jakie kanały umieści na MUX-8. Do dyspozycji TVP są trzy sloty.

Przypomnijmy, że uruchomiony w sierpniu multipleks ósmy posiada inną charakterystykę technologiczną niż uruchomione do tej pory multipleksy - MUX-8 nadaje w paśmie VHF, zaś inne multipleksy naziemnej telewizji cyfrowej w Polsce są nadawane w paśmie UHF. Oznacza to, że aby odbierać cyfrowy sygnał z MUX-8 trzeba będzie wyregulować dekoder lub zmodernizować instalacje antenowe.

Zasięg MUX-8 jest mniejszy od pozostałych multipleksów, choć wczoraj EmiTel rozpoczął drugi etap wdrażania multipleksu ósmego naziemnej telewizji cyfrowej. Uruchomione zostały kolejne 24 emisje MUX-8, dzięki czemu zasięg techniczny osiągnął około 70% populacji kraju.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami