“National Geographic Polska” Martyny Wojciechowskiej liderem sprzedaży

Liderem sprzedaży wśród miesięczników podróżniczych był w styczniu br. magazyn “National Geographic Polska”. Największy wzrost w segmencie zanotował siostrzany “Traveler”, a najwięcej stracił - “Voyage”.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Sprzedaż ogółem kierowanego przez Martynę Wojciechowską miesięcznika “National Geographic Polska” (G+J Polska) w styczniu br. wyniosła 53 955 egz. po wzroście o 6,5 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazł się także wydawany przez G+J “Traveler”. Jego sprzedaż ogółem wzrosła w styczniu br. o 15,69 proc. i wyniosła 28 792 egz.

Trzecią lokatę zajął miesięcznik “Voyage” (Marquard Media Polska). Zanotował on największy spadek sprzedaży w rankingu, wynoszący 12,93 proc., co dało temu pismo wynik na poziomie 13 165 egz.

Największy wzrost sprzedaży w styczniu br. względem grudnia ub.r., wynoszący 6,5 proc. zanotował “Voyage”. Najwięcej stracił natomiast “National Geographic Polska” (- 5,6 proc.).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?