„National Geographic Polska” z nowymi rubrykami

Począwszy od wrześniowego wydania, które ukaże się 29 sierpnia br., miesięcznik „National Geographic Polska” (G+J Polska) zyska nowe rubryki, a zmianie graficznej ulegnie wywiad. Nowością w piśmie są też prezentacje dorobku i sylwetek polskich fotografów.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Nowymi rubrykami w magazynie będą: „Podróże” (pokazujące miejsca, które nie są dość znane, a zasługują na odwiedzenie) oraz „Granty NG” (zawierające prezentację dokonań naukowców ze świata i Polski, wspieranych finansowo przez Towarzystwo National Geographic lub związanych z tytułem). W miesięczniku znajdzie się też więcej krótkich polskich materiałów rozwijających duże artykuły. Zmiany graficzne dotyczą przede wszystkim wywiadu, który od wrześniowego wydania będzie łamany na dwie szpalty i ilustrowany większą liczbą fotografii.

Od numeru sierpniowego w każdym numerze pisma jest fotoreportaż polskiego autora, prezentujący nie tylko najwybitniejsze dzieła danego fotografa, ale też jego sylwetkę. Rubrykę zapoczątkował w sierpniu Tomasz Gudzowaty, który portretował olimpijczyków, zaś numerze wrześniowym Andrzej Wiktor pokaże współczesnych husarzy.

Wrześniowe wydanie „National Geographic Polska” liczyć będzie 132 strony i ukaże się w cenie 12,99 zł. Numeru nie wspiera kampania reklamowa.

Z danych ZKDP wynika, że sprzedaż ogółem „National Geographic Polska” w maju br. wyniosła 46 736 egz. (więcej na ten temat).

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta