Netia wprowadza nową ofertę dla klientów biznesowych

Spółka telekomunikacyjna Netia SA wprowadza nową ofertę dla klientów biznesowych w zakresie usług głosowych i stałego dostępu do Internetu.

kk-ISB
kk-ISB
Udostępnij artykuł:

Poinformowała spółka we wtorkowym komunikacie.

„Netia wprowadza nową ofertę w zakresie usług głosowych oraz stałego dostępu do internetu skierowaną do firm, w szczególności z sektora małych i średnich przedsiębiorstw. [...] Wszystkie nowe taryfy opierają się na rozliczaniu sekundowym (rozliczanie z dokładnością do jednej sekundy, bez opłat za rozpoczęcie połączenia)” – czytamy w komunikacie.

Między innymi wprowadzono nową usługę „TopNet”, a w ramach usługi „BusinessNet24” obniżono wysokość opłat abonamentowych i rozszerzono zakres oferowanych przepływności. Ponadto, dla obu tych usług zostały wprowadzone, w ramach opłaty abonamentowej za Internet, pakiety kwotowe na połączenia głosowe. Z kolei wszystkie opcje usług „TopNet” i „BiznesNet24” zapewniają nielimitowaną ilość transmitowanych danych i stałe adresy IP.

Grupa Netia miała 24,92 mln zł zysku netto przypadającego na akcjonariuszy jednostki dominującej w drugim kwartale 2005 roku wobec 31,78 mln zł zysku rok wcześniej. Skonsolidowane przychody wyniosły 223,79 mln zł wobec 215,88 mln zł.

kk-ISB
Autor artykułu:
kk-ISB
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta