NetSprint: 13,1 mln zł przychodów w 2009 roku

NetSprint osiągnął w ubiegłym roku przychody w wysokości 13,1 mln zł. W najbliższych latach firma planuje dalszą ekspansję na rynki europejskie.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

13,1 mln zł przychodów osiągniętych w ubiegłym roku przez NetSprint, firmę dostarczającą rozwiązania w zakresie wyszukiwania i reklamy kontekstowej w internecie, oznacza 34-procentowy wzrost w porównaniu z 2008 rokiem. Firma uzasadnia, że przychody zwiększyły się tak dynamicznie m.in. dzięki pozyskaniu nowych klientów w Danii, Norwegii, Bułgarii i na Ukrainie oraz rozszerzeniu zasięgu sieci reklamowej Adkontekst – z 11,5 mln do prawie 16 mln real users – w ramach współpracy z portalami takimi jak Interia i o2. W bieżącym roku NetSprint zamierza skoncentrować się na tworzeniu i uruchamianiu nowych produktów oraz dalszej ekspansji na rynki europejskie. W tym celu firma w marcu uczestniczyła po raz pierwszy jako wystawca w hanowerskich targach CeBIT. Do 2012 roku NetSprint chce znaleźć się wśród największych europejskich dostawców rozwiązań do przeszukiwania, zarządzania i monetyzowania treści w internecie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Córka Poczobuta w imieniu ojca odebrała Nagrodę Sacharowa

Córka Poczobuta w imieniu ojca odebrała Nagrodę Sacharowa