NetSprint.pl wprowadza reklamy intekstowe w Interii

Firma NetSprint.pl udostępniła należącej do Interii sieci reklamowej AdSearch oprogramowanie do emisji reklam intekstowych. W portalu będą też mogli reklamować się klienci Adkontekst.pl, sieci NetSprint.pl.

Tomasz Wojtas / tw
Tomasz Wojtas / tw
Udostępnij artykuł:

W ramach współpracy z AdSearch, siecią reklamową portalu Interia.pl, należąca do firmy NetSprint.pl sieć Adkontekst.pl dostarczyła oprogramowanie nsContext umożliwiające zarządzanie sprzedażą i kontekstową emisję reklam intekstowych, które są prezentowane jako podkreślenia słów w treści artykułów. Dzięki temu w ofercie Adsearch znajdą się tekstowe i tekstowo-graficzne formaty reklamowe, których przekaz będzie można dobierać do otaczającego je materiału redakcyjnego. Ponadto rozwiązanie umożliwia szybki import kampanii pay per click bezpośrednio z Google Adwords

W efekcie tego wdrożenia reklamy intekstowe będą emitowane na wszystkich stronach tematycznych z artykułami w portalu Interia.pl. Jednocześnie reklamodawcy sieci Adkontekst zyskują możliwość zamieszczania w tych witrynach swoich przekazów, co oznacza zwiększenie ich zasięgu.

Tomasz Wojtas / tw
Autor artykułu:
Tomasz Wojtas / tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"