Netsprint zmienia strategię i identyfikację

Zajmująca się monitoringiem i marketingiem internetowym firma Netsprint wprowadziła nową strategię działania, wyrażoną w haśle „technology driven marketing”. Jednocześnie zmieniła i ujednoliciła wizerunek wszystkich swoich marek.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
0 komentarzy
Netsprint zmienia strategię i identyfikację

Netsprint zamierza dostarczać opartych na technologii zaawansowanych narzędzi reklamodawcom, którzy w internecie mają do wyboru coraz więcej opcji, m.in. real-time bidding, audience targeting, adaptive marketing czy pogłębioną personalizację. Aktywność firmy podzielona została na cztery obszary, odpowiadające naturalnemu cyklowi potrzeb marketerów: Bring - pozyskiwanie użytkowników i klientów, Convert - maksymalizacja konwersji, Monetize - zwiększanie przychodów, oraz Report - monitoring wizerunku marki.

Nestprint odświeżył też i ujednolicił wizerunek wszystkich marek ze swojej oferty. Dwie spośród nich: Information Access Platform i nsContext, zyskały nowe nazwy: Netsprint Search i Netsprint Adserver. Wszystkie mają logotypy spójne pod względem formy i kolorów, co ma podkreślać ich przynależność do jednej firmy i wesprzeć efekty synergii. W odpowiedni sposób zostały też zmodyfikowane strony internetowe Netsprintu i każdej z jego marek.

grafika

Nowe hasło firmy brzmi: „technology driven marketing”. - Ma to podkreślić zmianę profilu całej grupy: w ciągu 11 lat istnienia z firmy kojarzonej głównie z wyszukiwarką staliśmy się dostawcą kompleksowych, bazujących na naszej własnej technologii, rozwiązań  wspierających marketerów. Bardzo chcemy, aby klienci widzieli w nas firmę łączącą kompetencje techniczne i biznesowe - mówi Artur Banach, CEO Netsprint.

Komentarze (0)
bbb
2 lata temu

@bbb - „@Pytanie - „Dlaczego wszyscy potrafią zorganizować automaty pocztowe (InPost, DHL, Orlen, Allegro)… tylko nie Poczta Polska?” przeciez rozbudowują Pocztex AUTOMAT. Fakt, że na razie skromnie, ale są!” dodam, że w mojej miejscowości (70 tys mieszkańców) pocztexy są, a allegro one nie. Co więcej - w komentarzach o jakości allegro one mnóstwo niepochlebnych rzeczy - wystarczy wejść na allegro gadane

bbb
2 lata temu

@Pytanie - „Dlaczego wszyscy potrafią zorganizować automaty pocztowe (InPost, DHL, Orlen, Allegro)… tylko nie Poczta Polska?” przeciez rozbudowują Pocztex AUTOMAT. Fakt, że na razie skromnie, ale są!

rvb
2 lata temu

@Pytanie - „Dlaczego wszyscy potrafią zorganizować automaty pocztowe (InPost, DHL, Orlen, Allegro)… tylko nie Poczta Polska?” PP nie potrzebuje paczkomatów, bo to "narodowa" spółka i nie musi być rentowna, wszyscy się do niej dokładamy, to po co się wysilać.

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TOK FM współpracuje z satyrykiem Jankiem Kozą

TOK FM współpracuje z satyrykiem Jankiem Kozą

Prezydent ratuje KRRiT. Nie zgadza się z Sejmem i Senatem

Prezydent ratuje KRRiT. Nie zgadza się z Sejmem i Senatem

"Pierwszy na orbicie gorących newsów" hasłem kampanii Pomponika

"Pierwszy na orbicie gorących newsów" hasłem kampanii Pomponika

"Stekiem" i "kiełbasą" można nazwać tylko mięso. Europosłowie zdecydowali

"Stekiem" i "kiełbasą" można nazwać tylko mięso. Europosłowie zdecydowali

Kiedy Polacy naprawdę patrzą? Wydarzenia kobiecego sportu, które angażują publiczność
Materiał reklamowy

Kiedy Polacy naprawdę patrzą? Wydarzenia kobiecego sportu, które angażują publiczność

Na Krakowskim Przedmieściu powstał sklep Wokulskiego. Startują zdjęcia do kolejnej "Lalki"

Na Krakowskim Przedmieściu powstał sklep Wokulskiego. Startują zdjęcia do kolejnej "Lalki"