Netsprint zamierza dostarczać opartych na technologii zaawansowanych narzędzi reklamodawcom, którzy w internecie mają do wyboru coraz więcej opcji, m.in. real-time bidding, audience targeting, adaptive marketing czy pogłębioną personalizację. Aktywność firmy podzielona została na cztery obszary, odpowiadające naturalnemu cyklowi potrzeb marketerów: Bring - pozyskiwanie użytkowników i klientów, Convert - maksymalizacja konwersji, Monetize - zwiększanie przychodów, oraz Report - monitoring wizerunku marki.
Nestprint odświeżył też i ujednolicił wizerunek wszystkich marek ze swojej oferty. Dwie spośród nich: Information Access Platform i nsContext, zyskały nowe nazwy: Netsprint Search i Netsprint Adserver. Wszystkie mają logotypy spójne pod względem formy i kolorów, co ma podkreślać ich przynależność do jednej firmy i wesprzeć efekty synergii. W odpowiedni sposób zostały też zmodyfikowane strony internetowe Netsprintu i każdej z jego marek.

Nowe hasło firmy brzmi: „technology driven marketing”. - Ma to podkreślić zmianę profilu całej grupy: w ciągu 11 lat istnienia z firmy kojarzonej głównie z wyszukiwarką staliśmy się dostawcą kompleksowych, bazujących na naszej własnej technologii, rozwiązań wspierających marketerów. Bardzo chcemy, aby klienci widzieli w nas firmę łączącą kompetencje techniczne i biznesowe - mówi Artur Banach, CEO Netsprint.
@bbb - „@Pytanie - „Dlaczego wszyscy potrafią zorganizować automaty pocztowe (InPost, DHL, Orlen, Allegro)… tylko nie Poczta Polska?” przeciez rozbudowują Pocztex AUTOMAT. Fakt, że na razie skromnie, ale są!” dodam, że w mojej miejscowości (70 tys mieszkańców) pocztexy są, a allegro one nie. Co więcej - w komentarzach o jakości allegro one mnóstwo niepochlebnych rzeczy - wystarczy wejść na allegro gadane
@Pytanie - „Dlaczego wszyscy potrafią zorganizować automaty pocztowe (InPost, DHL, Orlen, Allegro)… tylko nie Poczta Polska?” przeciez rozbudowują Pocztex AUTOMAT. Fakt, że na razie skromnie, ale są!
@Pytanie - „Dlaczego wszyscy potrafią zorganizować automaty pocztowe (InPost, DHL, Orlen, Allegro)… tylko nie Poczta Polska?” PP nie potrzebuje paczkomatów, bo to "narodowa" spółka i nie musi być rentowna, wszyscy się do niej dokładamy, to po co się wysilać.