Neuron APR wypromuje test Aptis w British Council

Agencja Neuron wznowiła współpracę z British Council. Będzie odpowiadać za komunikację nowego testu z języka angielskiego Aptis.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

W ramach kontraktu z British Council Neuron APR przygotuje i zrealizuje działania komunikacyjne na poziomie ogólnokrajowym i lokalnym.

Umowa z British Council została podpisana na 6 miesięcy. Obsługą firmy zajmie się zespół pod kierownictwem Marka Wróbla.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?