Jest nowa aplikacja mobilna sklepu eobuwie.pl

Kanały mobilne generują już 80 proc. sprzedaży online w całej sieci eobuwie.pl, należącej do spółki Modivo. Teraz marka udostępniła nową wersję aplikacji mobilnej. Klienci zyskali m.in. możliwość jeszcze szybszej finalizacji transakcji. Zmianie uległ także system "Rezerwuj i Przymierz".

pl
pl
Udostępnij artykuł:
Jest nowa aplikacja mobilna sklepu eobuwie.pl

Na użytkowników czeka też zupełnie nowa szata graficzna aplikacji. W proces jej tworzenia zaangażowani byli sami użytkownicy

- W udostępnionej wersji użytkownicy znajdą wiele udogodnień i przydatnych funkcji, które nie tylko usprawnią przebieg zakupów w sklepach online eobuwie.pl, ale także pomogą nam dotrzeć do klientów z jeszcze bardziej spersonalizowaną ofertą  – opowiada Bartłomiej Sobczak, dyrektor ds. rozwoju platform e-commerce w Modivo.

W nowej wersji aplikacji marka postawiła m.in. na jeszcze szybszy i wygodniejszy sposób korzystania z opcji „Rezerwuj i Przymierz”. Zastosowanie przez program algorytmów sztucznej inteligencji pozwala analizować poprzednie wybory zakupowe klientów, a także pozytywnie wpływa na przepływ informacji pomiędzy wszystkimi kanałami sprzedaży.

Rekomendacje dla klientów w aplikacji eobuwie.pl

Zarówno w salonach, jak i w aplikacji, klienci będą otrzymywać rekomendację produktów, które odpowiadają ich preferencjom, jednocześnie pozwalając na szybsze znalezienie artykułów. Od teraz będą one pojawiać się na stronie głównej aplikacji, bezpośrednio po zalogowaniu.

- Oprócz wymienionych innowacji, personalizacja aplikacji mobilnej eobuwie.pl dotyczy także udogodnień związanych z dostawą przesyłek. Użytkownicy zyskali możliwość wyszukania znajdujących się w pobliżu paczkomatów na podstawie mapy, jak i listy wszystkich dostępnych punktów – dodaje Sobczak.

Po udostępnieniu nowej aplikacji przez pewien czas klienci będą mogli używać jej starszej wersji. Nowi klienci mają możliwość pobrania wyłącznie najnowszej wersji aplikacji.

Utworzona pod koniec 2021 r. grupa Modivo, obejmująca sieci eobuwie i Modivo, osiągnęła w zeszłym roku finansowym (zakończonym w styczniu br.) wzrost przychodów z 2,2 do 3,4 mld zł, marży brutto o 49 proc. do prawie 1,5 mld zł, zysku EBITDA o 39,3 proc. do 269,4 mln zł i zysku operacyjnego o 46,6 proc. do 207,6 mln zł.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK