Nowa kampania programowa Canal+

Euro RSCG New Europe dla Canal+

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Aktualnie emitowany w telewizji film wizerunkowy "Rozmowa" jest jednocześnie początkiem kampanii programowej Canal+, która rozpoczęła się w lipcu a potrwa do grudnia br. Kampania została przygotowana przez Euro RSCG New Europe.

W kampanii wykorzystano: radio (Tok FM, Jazz Radio, Radiostacja), telewizję (Tele5, TVN7), prasę (Duży Format, Newsweek, Polityka, Przekrój, Wysokie Obcasy, CKM, Dom & Wnętrze, Focus, Twój Styl). Mediami zajął się Starcom.

Kampania ta prezentuje hity oferty programowej danego miesiąca, w bardzo atrakcyjny i specyficzny dla Canal+ sposób. Ma ona na celu wspieranie wizerunku Canal+ jako najwyższej jakości kanału telewizyjnego, oferującego dostęp do wyjątkowej oferty filmowej i sportowej, poprzez dostarczanie konsumentom konkretnej informacji o ofercie programowej.

Kampania ukazuje się w wybranych mediach i jej rolą jest docieranie do tzw. liderów opinii. Są to osoby postrzegane jako nieformalne autorytety, które częściej niż inne są pytanie o zdanie w różnych kwestiach. Mają one wpływ na decyzje podejmowane przez inne osoby, np. w kwestiach zakupów wysoko angażujących.

W spotach radiowych są wykorzystywane oryginalne ścieżki dźwiękowe, do których klimatu dopasowane są zwiastuny, co powoduje że każda z reklam ma swój niepowtarzalny charakter. Na kampanię telewizyjną składają się 30 sekundowe spoty autopromocyjne, prezentujące co miesiąc nową ofertę (najlepsze filmy i sport). Zostanie także przygotowany spot przybliżający unikalne korzyści oferowane przez Canal+: filmy kinowe po raz pierwszy na małym ekranie, bez przerw na reklamy, codziennie premiera, wybór wersji językowej z lektorem lub z napisami, sport na żywo i na wyłączność, najwyższa jakość transmisji sportowych, a wszystko to na trzech kanałach (C+, C+ Żółty, C+ Niebieski). Są one aktualnie przygotowywane przez Dział Autopromocji Canal+. Kampania prasowa operuje wyselekcjonowanymi zdjęciami filmowymi, a headliny odnoszą się zarówno do promowanego programu jak ogólnie do wysokiej jakości oferty Canal+.

Dyrektor kreatywny: Jacek Maciejewski

Dyrektor artystyczny: Wojtek Sobczyński, Anna Wolska

Copywriter: Mirek Kulisz

Przedstawiciele agencji: Justyna Borowiecka, Account Director

Ewa Wolska-Rzewuska, Account Executive

Przedstawiciele Klienta: Anna Kania, Deputy Prospect Marketing Manager

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?