Nowa kampania Simplusa

24 maja ruszyła nowa multimedialna kampania Simplus

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Kampania obejmuje telewizję (m.in. TVN, Polsat, TVP oraz kanały tematyczne), radio (RMF FM, Radiostację oraz radiostacje lokalne), prasę (prasę młodzieżową, studencką, Aktivist, Life), outdoor  na terenie całej Polski oraz Internet (GG, Tlen, Onet.pl, Wirtalnapolska.pl, Interia.pl).

Celem kampanii jest zakomunikowanie nowej taryfy „Easy”, w której stawka w pakietach za minutę rozmowy do sieci i na telefony stacjonarne wynosi 25 groszy brutto, a sms w pakiecie kosztuje (do sieci Plus GSM) 1 gr.

Nadzorem realizacji kampanii zajęło się Euro RSCG Warsaw. Planowaniem i zakupem mediów zajął się Universal Mc Cann.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?