Nowa kampania TP SA

Wczoraj ruszyła nowa kampania reklamowa Telekomunikacji Polskiej

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

12 lipca wystartowała  nowa telewizyjna kampania Telekomunikacji Polskiej, która związana jest z  promocją największego polskiego operatora telekomunikacyjnego jako sponsora polskich sportowców startujących na igrzyskach w Atenach.

Do 13 sierpnia spoty będzie można oglądać w TVP ( "Jedynka" i  "Dwójka"), Polsacie, TVN-ie, TVN 24, TVN Turbo i Discovery Channel.

W stacjach telewizjnych można zobaczyć trzy 15-sekundowe reklamy, w każdy spocie są zawarte inne motywy sportowe.

Kilka dni temu ruszyła natomiast część prasowa kampanii, odsyłająca do internetowego serwisu olimpijskiego przygotowywanego przez TP SA i  Agorę. Kampania prasowa swym zasięgiem obejmie "Gazetę Wyborczą", "Super Express" i "Przegląd Sportowy".

 Kampanię przygotowała agencja DDB Warszawa, media zaplanował i kupił  Initiative Warszawa.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?