Piwo Lech rusza z nową serią reklam

Marka piwa Lech (Kompania Piwowarska) ruszą z nową odsłoną swojej platformy komunikacyjnej. Marka zachęca do zwolnienia tempa i cieszenia się prostymi przyjemnościami, przenosząc odbiorców w klimat nadchodzącego lata. Nowa odsłona platformy celebruje ideę “łapania chwil”, a towarzyszy jej premiera nowych smaków piwa.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Piwo Lech rusza z nową serią reklam

Marka Lech w nowej kampanii inspiruje do celebrowania chwil – szczególnie w klimatycznych ogródkach działkowych, które stały się motywem przewodnim nowej odsłony platformy komunikacyjnej.

Młodzi dorośli na nowo odkrywają ogródki działkowe – jako miejsca do spotkań i kontaktu z naturą. W odpowiedzi na ten trend Lech przenosi w ich świat ideę „łapania chwil”. Nadaje jej nowy, wyjątkowy kontekst, towarzyszący kampanii obecnej w telewizji, przestrzeni online i formatach OOH. W tym duchu marka wprowadza nową gamę piw smakowych, w tym wariantów bezalkoholowych.

Wideo wyreżyserowane przez Tadeusza Śliwę prezentuje letnią, naturalną atmosferę, pełną soczystych barw i subtelnych zmian pogodowych. Dzięki temu spełnia taką rolę, jak ogródki działkowe - przypomina o wyrywaniu z pędu codzienności, zatrzymaniu się i łapaniu chwil. To także powrót do nostalgii, znajomych smaków i prostych przyjemności, jak świeże owoce zerwane prosto z drzewa – soczyste, pełne słońca i autentycznego smaku lata.

Lech chce inspirować do cieszenia się chwilami w autentycznych i bezpretensjonalnych okolicznościach. Dlatego kontynuujemy budowę platformy w sposób, który wizualnie i tekstowo czerpie z rzeczywistości, jest letnia i polska. Pokazuje to co najpiękniejsze w polskim lecie, w czasie w którym każdy z nas lubi na chwilę uciec od maili do natury i znajomych – mówi Mateusz Wietrzyński, brand manager marki Lech.

Wprowadzeniu nowych produktów w ramach nowej odsłony platformy "Łap chwile" towarzyszy silne wsparcie ATL (TV, kino, OOH), BTL, digital, PR oraz aktywacje w punktach sprzedaży. 

Strategię kampanii przygotował zespół marki Lech pod kierownictwem Pawła Drubkowskiego i agencja VML, która odpowiada również za koncept kreatywny i realizację kampanii reklamowej. 

Działania PR prowadzi agencja Serca, a zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Zenith. Za reżyserię spotu odpowiada Tadeusz Śliwa, a operatorem był Michał Englert. Produkcję powierzono studiu Moon, za postprodukcję odpowiada Lunapark, a oprawą dźwiękową zajął się Jakub Pietrzak z Juice. Zdjęcia do kampanii wykonali Kamil Kotarba i Anna Bystrowska, natomiast projekt opakowań stworzyli Wojciech Mierowski i studio PRISM. Za font wykorzystany w komunikacji odpowiada Mateusz Machalski.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny