Nowe logo i opakowania marki Posti zaprojektowane przez Tango

Z początkiem października herbata Posti trafi na sklepowe półki w nowych opakowaniach i z nowym logo. Za rebranding marki odpowiada agencja Tango.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Rebranding obejmuje logotyp marki Posti, nowe materiały promocyjną, nowy serwis internetowy oraz zmianę opakowań. Te ostatnie mają wyróżniać się spójnością, charakterystycznym czerwonym kolorem i białym logo z dymkiem herbaty. Zmiana identyfikacji wizualnej ma odświeżyć wizerunek marki Posti.

Nowa identyfikacja wizualna Posti będzie promowana poprzez animacje i degustacje, połączone z akcją edukacyjną dla konsumentów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?