Nowe logo i opakowania marki Posti zaprojektowane przez Tango

Z początkiem października herbata Posti trafi na sklepowe półki w nowych opakowaniach i z nowym logo. Za rebranding marki odpowiada agencja Tango.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Rebranding obejmuje logotyp marki Posti, nowe materiały promocyjną, nowy serwis internetowy oraz zmianę opakowań. Te ostatnie mają wyróżniać się spójnością, charakterystycznym czerwonym kolorem i białym logo z dymkiem herbaty. Zmiana identyfikacji wizualnej ma odświeżyć wizerunek marki Posti.

Nowa identyfikacja wizualna Posti będzie promowana poprzez animacje i degustacje, połączone z akcją edukacyjną dla konsumentów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"