Nowe standardy dla reklam wideo w sieci

Organizacja Internet Advertising Bureau (IAB) planuje na następnytydzień wprowadzenie pierwszych branżowych standardów dlainternetowej reklamy wideo.

km
km
Udostępnij artykuł:

Standardy te, które można pobrać ze stronyiabuk.net/videostandards, zostały już zaakceptowane przez takiefirmy jak AOL, Bauer, BSkyB, Channel 4, CNET Networks, TheGuardian, ITV, Microsoft oraz The Telegraph - informuje serwisBrand Republic.

Obejmują one reklamy typu pre-roll, mid-roll oraz post-roll,czyli umieszczane przed, w trakcie i po danym klipie wideo. IABzdecydowała się na ich ustalenie w związku z obawami, żereklamodawcy nie potrafią odpowiednio wykorzystać szansy tkwiącejna rynku wideo w sieci.

Wśród najważniejszych rekomendacji organizacji znajdują sięklauzule mówiące o tym, ze reklamy wideo powinny być tworzone wformacie szerokoekranowym (16:9), trwać nie dłużej niż 15 sekundoraz zawierać czytelny tekst.

"standardy wideo są niezbędne dla reklamodawców, aby mogliwyciągnąć jak najwięcej z tego medium. Podobnie jak reklama w kiniemusi różnić się od reklamy w telewizji, IAB zdecydowanie zalecatworzenie reklam specjalnie pod kątem internetu" - stwierdził JackWallington z IAB.

źródło: Brand Republic

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style