Nowe twarze w Interia.pl

Interia.pl wzmacnia Dział Sprzedaży

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

W związku z dynamicznie rosnącym popytem na usługi reklamowe w Internecie rozszerzony został skład osobowy warszawskiej filii Działu Sprzedaży INTERIA.PL. Do zespołu dołączyły dwie nowe osoby - Urszula Sławek oraz Michał Kowalczyk - czytamy w komunikacie nadawcy.

Urszula Sławek jest absolwentką Szkoły Prawa i Administracji Zrzeszenia Prawników Polskich. W dotychczasowej karierze zawodowej pracowała m.in. w charakterze handlowca w firmie IntegraKom S.A., później jako specjalista ds. reklamy w Lupus Sp. z o.o. gdzie następnie pełniła obowiązki Kierownika Biura Reklamy.

Michał Kowalczyk związany jest z rynkiem reklamy internetowej od kilku lat. Poprzednio pracował na stanowisku Media Plannera / Buyera w departamencie internetowym firmy CR Media, a następnie jako specjalista ds. reklamy internetowej w Agencji Wydawniczo-Reklamowej Wprost.

Nowi pracownicy zatrudnieni zostali na stanowisku Advertising Account i odpowiadać będą za bieżące kontakty z klientami portalu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"