Nowi Klienci Sare

"Sare" pozyskało nowych Klientów

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Agencja reklamowa IQ Marketing (Poland) oraz wyszukiwarka internetowa Netsprint korzystać będą z SARE w komunikacji wewnętrznej oraz zewnętrznych działaniach informacyjnych i promocyjnych.

- Nawiązanie współpracy z agencją IQ Marketing i jedną z najpopularniejszych wyszukiwarek internetowych - Netsprint jest kolejnym dowodem na to, że system do e-mail marketingu jest cennym narzędziem w pracy firm o różnorodnym profilu działalności. Z SARE korzystają zarówno media elektroniczne jak i firmy z branży farmaceutycznej, finansowej, technologicznej i wielu innych. E-mail marketing daje nowe możliwości każdej firmie, o czym przekonuje się coraz więcej przedsiębiorstw. - powiedział Krzysztof Dębowski, Brand Manager SARE.

IQ Marketing korzystać będzie z SARE w komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej oraz w działaniach promocyjnych prowadzonych dla swoich klientów. Agencja uczestniczy w Programie Partnerskim SARE włączając narzędzie do swojej oferty.

- Po raz pierwszy zastosowaliśmy SARE w naszym konkursie kreatywnym "Inspired Quality - Wchłaniamy młode talenty" realizowanym wspólnie z agencja fotograficzną Flash Press Media. Mailing wykonany za pomocą systemu SARE pozwolił na sprawną  komunikację z uczestnikami konkursu i szybką informację zwrotną. Dużą zaletą systemu jest możliwość bieżącego raportowania przeprowadzanej kampanii mailingowej. Biorąc pod uwagę szeroki zakres usług oferowanych przez IQ Marketing, widzę wiele obszarów i możliwości efektywnego wykorzystania SARE w naszej działalności - powiedział Łukasz Lewandowski, General Manager IQ Marketing.

Netsprint, jedna z największych wyszukiwarek internetowych w Polsce, korzystać będzie z SARE w zewnętrznych działaniach informacyjnych i promocyjnych. Narzędzie do e-mail marketingu usprawnia wysyłkę informacji prasowych oraz treści reklamowych.

- Potrzebowaliśmy niezawodnego narzędzia do e-mail marketingu, za pomocą którego moglibyśmy informować prasę i naszych Klientów o nowych możliwościach wyszukiwarki NetSprint. SARE dla naszej firmy to również kompleksowy system komunikacji służący do podtrzymania długotrwałych relacji z naszymi użytkownikami, partnerami i reklamodawcami. System ten wykorzystaliśmy już wprowadzając na rynek wyszukiwarkę zasobów korporacyjnych NetSprint Intranet. SARE jest intuicyjne w obsłudze i posiada wiele przydatnych, zaawansowanych opcji, na przykład pozwala mierzyć skuteczność poszczególnych kampanii. To wszystko zadecydowało o naszym wyborze - powiedział Artur Banach, Prezes Zarządu spółki NetSprint.pl.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"