Nowy klient MPG Media Planning

MPG Media Planning zdobył budżet marki Mastercook

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Dom mediowy MPG Media Planning zwyciężył w przeglądzie ofert domów mediowych na obsługę marki Mastercook i został wybrany jako podmiot obsługujący mediowo firmę Wrozamet S.A..

"Wybraliśmy MPG Media Planning ponieważ jego propozycja wydała nam się najbardziej interesująca i najlepiej odpowiadała naszym oczekiwaniom" - powiedziała Alicja Barcewicz, Szef Biura Marketingu w firmie Wrozamet SA z Wrocławia, producenta sprzętu AGD marki Mastercook. Klient nie zgodził się na ujawnienie, jakie inne domy mediowe brały udział w przeglądzie.

"Przed marką Mastercook stoi wiele wyzwań i jesteśmy przekonani, że MPG Media Planning skutecznie wesprze mediowo Wrozamet S.A. w dalszym umacnianiu pozycji rynkowej" - powiedział Jacek Dzięcielak - CEO MPG w Polsce.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Allegro nagrodzi menedżerów. Skupiło akcje za prawie 150 mln zł

Allegro nagrodzi menedżerów. Skupiło akcje za prawie 150 mln zł

PKP Intercity przekonuje, że "Podróż to my"

PKP Intercity przekonuje, że "Podróż to my"

Anna Gajewska z awansem w oLIVE media

Anna Gajewska z awansem w oLIVE media

"Marka osobista" – nowy podcast w Onet Audio

"Marka osobista" – nowy podcast w Onet Audio

Polscy naukowcy tworzą nowy chroniony obszar w Antarktyce
Materiał reklamowy

Polscy naukowcy tworzą nowy chroniony obszar w Antarktyce

Emilia Metryka social media managerką w Social Lama

Emilia Metryka social media managerką w Social Lama