Nowy klient Pegasus PR

Walmark nowym klientem Agencji Pegasus Public Relations

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Pegasus Public Relations zdobył kolejnego klienta z branży farmaceutycznej. Firma Walmark jest producentem szerokiej gamy dietetycznych środków spożywczych i preparatów wzmacniających. Przedsiębiorstwo rozpoczęło działalność w Polsce w 1999 roku jako trzeci oddział zagraniczny czeskiej spółki. Po pięciu latach działalności w naszym kraju firma oferuje już 76 najwyższej jakości produktów. Według najnowszego raportu z badań rynku OTC przeprowadzonych przez IMS Health firma Walmark jest na trzecim miejscu wśród najbardziej dynamicznie rozwijających się firm oferujących preparaty dietetyczne. W ciągu trzech kwartałów 2004 roku Walmark zanotował aż 67-procentowy wzrost ilościowy i 116% wzrost wartościowy w całym sektorze OTC.   Agencja Pegasus Public Relations przeprowadzi dla firmy Walmark kampanię wizerunkową (korporacyjną oraz produktową) skierowaną do konsumentów ostatecznych, farmaceutów oraz lekarzy w prasie branżowej, magazynach kobiecych oraz na internetowych portalach tematycznych. Kampania będzie miała na celu przede wszystkim wypromowanie firmy Walmark jako rzetelnego producenta naturalnych, wysokiej jakości preparatów wzmacniających.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?