Nowy Marketing Manager w OEM Microsoft

Jacek Maśliński został Marketing Managerem na region Europy Środkowo-Wschodniej w dziale OEM Microsoft.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Jacek Maśliński został Marketing Managerem na region Europy Środkowo-Wschodniej w dziale OEM Microsoft.

Jacek Maśliński, dotychczasowy szef grupy produktowej Office (Information Worker Business Group Lead) w polskim oddziale Microsoft, awansował na stanowisko Marketing Managera działu OEM na region Europy Środkowo-Wschodniej. W nowej roli będzie odpowiedzialny za całość działań marketingowych firmy Microsoft na obszarze CEE (Central and Eastern Europe) w zakresie oprogramowania sprzedawanego razem ze sprzętem komputerowym.

Jacek Maśliński z polskim oddziałem Microsoft związany jest od  ponad 6 lat. Pracę rozpoczął w dziale Enterprise Group, gdzie odpowiadał za współpracę z największymi partnerami. W 2001 roku objął stanowisko Product Managera odpowiedzialnego za marketing i sprzedaż produktów z rodziny Microsoft Office. Od 2003 roku kierował całym zespołem grupy produktowej Information Worker, który jest odpowiedzialny za budowanie i realizację w Polsce strategii dla produktów z rodziny Microsoft Office System.  Wcześniej pracował w firmach ABC DATA i Vobis.

„Choć z dużym żalem rozstaję się z działem Information Worker, który przez ostatnie lata był moim „oczkiem w głowie”, cieszy mnie ogromnie możliwość podjęcia nowych wyzwań, szczególnie teraz, w okresie wprowadzania na europejskie rynki Windows Vista i Office 2007.  Przede mną nowe, interesujące zadania i obowiązki oraz nowe doświadczenia w pracy z 20 europejskimi oddziałami firmy. Wierzę, że doświadczenie wyniesione z pracy w Polsce będzie mi bardzo pomocne przy ustalaniu strategii dla innych krajów tego regionu” – powiedział Jacek Maśliński.

Jacek Maśliński ma żonę i dwoje dzieci. Do jego zainteresowań należą gry strategiczne, podróże, wycieczki rowerowe, filmy i kuchnia orientalna.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"