Nowy PR-owiec w Veracomp

Do zespołu PR Veracomp , dołączył nowy specjalista ds. publicrelations. Od 1 sierpnia br. za obsługę public relations działuproduktów peryferyjnych (retail) odpowiada Jakub Duraj.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Duraj zajmuje się relacjami z mediami, partnerami handlowymioraz budowaniem i realizowaniem strategii komunikacyjnych marek:Asmax, Cayin Technology, NComputing, MAG Innovision, Mustek,Optoma, Premier. Odpowiedzialny jest również za projekty PR wzakresie medycyny cyfrowej, systemów do prezentacji oraz digitalsignage.

Doświadczenie zawodowe Jakuba Duraja w zakresie PR obejmujeblisko półtora roku pracy w krakowskiej agencji public relations -PR Solutions. Duraj jako Account Executive obsługiwał w zakresiepublic relations firmy z branży teleinformatycznej orazreklamowej.

Jakub Duraj z wykształcenia jest politologiem. Ukończył studiamagisterskie na kierunku politologia na Uniwersytecie Jagiellońskimoraz licencjackie z zarządzania i marketingu na tej samej uczelni.Duraj sporo podróżuje, w wolnych chwilach lubi słuchać jazzu, graćw kosza, a czasem oglądać anime.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami