„Odkryj nieziemską pojemność” w kampanii Samsung Grand

Rozpoczęła się kampania reklamowa lodówek Samsung z serii Grand podkreślająca zastosowaną w nich technologię Space Max. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Odkryj nieziemską pojemność”, przygotowały firmy Cheil Polska, Starcom i Havas PR Warsaw.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Reklamy lodówek Samsung Grand podkreślają, że technologia Space Max umożliwia pogłębienie i poszerzenie przestrzeni użytkowej urządzenia, dzięki czemu te lodówki mają 60 litrów dodatkowej pojemności w porównaniu do innych urządzeń o tych samych wymiarach zewnętrznych.

Kampania obejmuje konkurs „Inwazja nagród”, w ramach którego każdy, kto kupi lodówkę Samsung Grand, i zarejestruje to na stronie samsung.com/pl/grand, będzie miał szansę wygrać jedną z tysiąca walizek marki Wittchen o pojemności 60 litrów. Konkurs będzie prowadzony do 30 września br.

grafika

Działania reklamowe zaczęły się 11 sierpnia i potrwają do końca września. Obejmują telewizję, internet oraz punkty sprzedaży.

Kreację kampanii przygotowała agencja Cheii Polska, media zaplanował i kupił dom mediowy Starcom, a za działania public relations odpowiada agencja Havas PR Warsaw.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska