„Big Music Quiz” Sławomira Zapały w TVP1 ma o 430 tys. widzów mniej niż w TVP2

Prowadzony przez Sławomira Zapałę nowy program „Big Music Quiz” po trzech tygodniach emisji w piątkowym paśmie w TVP1 ogląda średnio 1,17 mln widzów. W porównaniu do odcinków emitowanych w TVP2 format stracił 430 tys. widzów.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
„Big Music Quiz” Sławomira Zapały w TVP1 ma o 430 tys. widzów mniej niż w TVP2

Nowe muzyczne show „Big Music Quiz” zadebiutowało na antenie TVP2 w niedzielę, 11 marca br. o godz. 20.05. Średnia widownia trzech pierwszych odcinków formatu (pokazanych do 25 marca br.) wyniosła 1,60 mln osób, co przełożyło się na 9,32 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 9,19 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 8,90 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/ogladalnosc-korona-krolow-tvp1-ogladaja-starsi-widzowie ##

Pierwszy odcinek w Jedynce pokazano w niedzielę wielkanocną. Była to specjalna emisja, którą śledziło 1,82 mln osób, co przełożyło się na odpowiednio 13,16 proc., 10,16 proc. i 12,10 proc. udziału.

Od 6 kwietnia TVP1 rozpoczęła już regularne nadawanie „Big Music Quiz” w piątki o godz. 21.35. Średnia widownia trzech pierwszych odcinków pokazanych w tym paśmie (do 20 kwietnia) wyniosła 1,17 mln oglądających, co dało stacji odpowiednio 9,11 proc., 8,82 proc. i 8,83 proc. udziału.

Jak wynika z naszej analizy show Sławomira Zapały po przeniesieniu z TVP2 do TVP1 straciło 430 tys. widzów, ale jego rynkowe udziały spadły nieznacznie (w analizie pod uwagę nie został wzięty odcinek wielkanocny, emitowany wyjątkowo zupełnie w innym paśmie).

Średnia widownia wszystkich siedmiu dotąd pokazanych odcinków programu na obu antenach wyniosła 1,45 mln osób, co przełożyło się na 9,81 proc. udziału w rynku telewizyjnym w 4+, 9,17 proc. w 16-49 oraz 9,33 proc. w grupie 16-59.

grafika

Program „Big Music Quiz” oparty jest na francuskim formacie „Le Grand Blind Test”. Producentem show jest Endemol Shine Polska. W każdym odcinku rywalizują ze sobą dwie czteroosobowe drużyny, złożone z aktorów, wokalistów i celebrytów. Rywalizują oni w rozpoznawaniu tytułów piosenek oraz odpowiadaniu na pytania dotyczące np. ciekawostek związanych z muzyką, polskich artystów czy popularnych płyt muzycznych

Gospodarzem muzycznego show jest Sławomir Zapała, aktor i piosenkarz, znany z wylansowania przeboju „Miłość w Zakopanem”.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/ogladalnosc-kocham-cie-polsko-tvp2-liderem-rynku ##

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję