On Board PR dla Unilever

Firma On Board PR będzie realizować działania PR dla marek Flora i Flora pro.activ z portfolio Unilever.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

W styczniu b.r. firma Unilever zadecydowała o podjęciu stałej współpracy z On Board PR w zakresie działań public relations dla marek Flora i Flora pro.activ. Wybór firmy On Board PR jest wynikiem konkursu ogłoszonego pod koniec 2005 roku. Zespołem odpowiedzialnym za prowadzenie działań PR dla obu marek pokieruje Tomasz Turzyński, konsultant On Board PR.

Celem planowanych działań jest zapewnienie społecznej percepcji obu marek sprzyjającej rozwojowi ich pozycji rynkowej. Przygotowany program public relations obejmuje działania edukacyjne marek Flora i Flora pro.activ skupione na kompleksowej opiece nad sercem.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"