On Board PR dla Unilever

Firma On Board PR będzie realizować działania PR dla marek Flora i Flora pro.activ z portfolio Unilever.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

W styczniu b.r. firma Unilever zadecydowała o podjęciu stałej współpracy z On Board PR w zakresie działań public relations dla marek Flora i Flora pro.activ. Wybór firmy On Board PR jest wynikiem konkursu ogłoszonego pod koniec 2005 roku. Zespołem odpowiedzialnym za prowadzenie działań PR dla obu marek pokieruje Tomasz Turzyński, konsultant On Board PR.

Celem planowanych działań jest zapewnienie społecznej percepcji obu marek sprzyjającej rozwojowi ich pozycji rynkowej. Przygotowany program public relations obejmuje działania edukacyjne marek Flora i Flora pro.activ skupione na kompleksowej opiece nad sercem.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami