On Board Think Kong odpowiada za globalną promocję Sentinic

Agencja On Board Think Kong rozpoczęła współpracę z Sentinic, nowym startupem na rynku branży marketingowej.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

OBTK będzie odpowiadać za wprowadzenie Sentinic na globalny rynek, promocję w USA oraz doradztwo strategiczne.

Współpraca z agencją polega na realizacji działań content marketingowych, kierowanych głównie do użytkowników ze Stanów Zjednoczonych i Wielkiej Brytanii.

Na rynku polskim zespół On Board Think Kong będzie odpowiedzialny za działania public relations, w tym współpracę z influencerami.

Sentinic to startup, który pracuje nad narzędziem do monitorowania wizerunku firm i marek w wyszukiwarkach w czasie rzeczywistym. Platforma jest kierowana do osób zajmujących się marketingiem, PR i HR.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]